denna dagen ett liv!

11 juli

japp alltså jag skulle ju vara duktig och uppdatera några ggr om dagen istället för 1 långt/dag. Ja men det går ju bra! naat. Menmen, iaf så började dagen vid 11 med att pappa kom och sa att jag måsta stiga upp och skynda mig! jag, what? :O varför? :O fick inget svar men gick då upp och ner ti köket bara för att få reda på att vi skulle ner till askvik och jobba -.- jippie!!! nå roligare saker kan man ha för sej och min rygg gör nog ont. Ja om det är någon medlem i intresse klubben som vill antecka så betyder jobb i askvik att denna gång rensa ogräs i potatislandet -.- Snacka om att jag har ont i ryggen nu iaf :/

Vi var där från kvart i 12 till kvart i 2 ungefär och jag lyckades inte ens med en rad! xD Men min var faktiskt värst :P men iaf sen hem och duscha och fixa oss för att gå på 60-års kalas. Japp vår granne Ernst-Ole fyllde 60 för någon vecka sen och hade nu öppet hus. Btw så sku jag aldrig tro att han sku fylla 60 :O snarare 50 högst.

Menmen, på kalaset var iaf hela byn nästan, farbror K-A, Elisabeth, Regina, Erica o Håkan med barnen, Gunilla m Blixten (hennes hund), Granqvistarna x2, Farmor, faster och Påvals Micke var där :O gissa om jag blev lite förvånad :)

Vi blev bjudna på smörgåstårta, tårta och kaffe. Riktigt gott allting :) Sen vid 5 gav vi oss hem för att äta middag så är nu propp mätt :O

Ikväll blir det tidigt isäng som gäller tror jag för nästa vecka ska jag jobba!! jajamänsan :)

haha förresten så måste jag tillägga att jag fick reda på en chockerande nyhet :O ja för mej, jag har inte vetat nått (har ju varit bortrest) men alltså shit :O kan dock inte avslöja det här eftersom jag inte har koll på om den person de rör läser min blogg så att ;D

take care! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0