Det är med tiden förstår jag mig inte alls på, 28.12

Ujujuj, nej jag ska inte klaga på tiden idag igen. Den gick faktiskt rätt långsamt idag, lr ja ett tag. Nu när ja suttit här vid datorn har den gått så snabbt att jag inte hinner uppdatera så mkt här som jag tänkt. Men jag har iaf fyllt på min kolumn med länkar, i princip länkar jag vänners bloggar, det kanske ger dem fler läsare o lite hjälp åt mig att komma ihåg vad folk har för namn på sina bloggar :p

Tänkte iaf slänga in en sån här lista nu när året nästan är slut. Var just in på Julias blogg (http://juliamulia.blogg.se/) och hon hade varit smart och gjort små bild kollage på årets alla månader och då valt ut några bilder som hon var med om/saker som hände o liknande. Jättesmart och jag funderar på att göra desamma :) Men nu hinner jag inte eftersom klockan redan blivit 00.00, okej det är inte sent men jag försöker hålla hyfsad dygnsrytm nu o så ska ja upp rätt tidigt imorrn. Jag ska ti stan och fixa bröllopspresent med syrran ti mamma pappa som firar 20års dag på tisdag och fixa födelsedagspresent till äldsta syrran som fyller imorrn. Sen ska jag kolla runt lite var det är rea o sen kanske köpa lite till mig själv faktiskt, för mina presentkort endast då förståss eftersom jag slösat så mkt pengar på senaste tiden :) 

Mitt 2008



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jepp, massor orkar inte räkna upp allt :p

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg ifall jag gav några (A)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon av mina närmasta vänner direkt men min kusin & hans sambo blev :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var!

5. Vilka länder besökte du?
Gambia, Tyskland, Stor Britannien, Sverige, Schweiz, Holland :p

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jo, mer tid o mindre stress samt kärlek (:

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, det är många det. Kommer inte ihåg exakta datum på allt men alla resor samt 9 juli, 24 augusti, sista veckan i ghs, jultiden ja många :D

8. Vad var din största framgång 2008?
Framgång o framgång, att jag kom in på lusse typ?! Och blev gudmor :) Men det är ingen framgång direkt va? Snarare, ja inte vet jag men det blev jag iaf :)

9. Största misstaget?
Ojoj, det är nog hemligstämplat för allmänheten

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mina knän har jäklats o min fot efter gambiaresan, sen är jag förkyld nu :p

11. Bästa köpet?
Sandtavlorna i Gambia!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar & mat sedan jag flyttade till stan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo!, säkert många fler men när min kusin fråga om jag ville bli gudmor t.ex :p

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
 I'm yours, maccarena, apologize, now you're gone, m.fl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hmm, gladare nog :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tränat, pluggat, sovit, sommarjobbat ^^

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Nästan rest faktiskt, det blev lite mkt på sommaren men kul var det :D

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen och släkten

19. Blev du kär i år?
Jo

20. Favoritprogram på TV?
2½men, Cityakuten, Bones, House

21. Bästa boken du läste i år?
Skam, Karin Alvtegen & The best little girl in the world, Steven Levenkron

22. Största musikaliska upptäckten?
Phil Vassar kanske, o en del av Dogges musik var rätt bra :p

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En ny digitalkamera :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
 Önskade mig bara kameran eftersom den var rätt dyr :p

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hemma bara tror ja :p

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jodå

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vanlig men lite "flickigare" kanske ^^

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, nya vänner & bekantskaper på resorna, min systerdotter och gudson

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
 Zac Efrom

31. Vem saknade du?
Nya vänner som jag träffade på resorna & farfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
Nya vänner jag fick under berlinresan & språkresan, några i min nya klass och jenny :)

Nu blir det sängen, har bytt lakan idag så det blir som att sova på hotell nästan ^^

Dröm sött allesammans (:


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh :D Puss puss

2008-12-30 @ 08:41:38
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0