Stormen har lagt sig, lördag kväll 6.12

Ja nu några timmar efter mitt senaste inlägg tyckte jag att det kändes befogat att meddela folket att stressen, stormen lr vad jag ska kalla det har lagt sagt. Jag känner mig mkt lugnare nu och har kunnat konstatera att jag inte behöver nån geografi expert, bara tid så att jag kan läsa själv (y) :) Fast lite hjälp med inlämningsuppgifterna kanske inte skadar ändå :P Men jessie lova hjälpa mig så det blir bra (y) :D

Det jag är mest orolig för nu är svenska grejjset, har inte diskuterat med mikaela vem som ska ta vad men jag får väl skriva ner det ja skrev ikväll ti datorn o skicka det ti hennes mejl bara o hoppas att det löser sig helt enkelt :) Jag vet vad jag ska berätta för anekdot också så tja, allt löser sig väl :) Spanska grejjerna får jag ta som det kommer, ordförhöret är väl inte alltför svårt o jag vet vad jag ska skriva i "uppsatsen" som bara behöver va 100 ord :)

Ska väl va snäll och tacka personerna som gjorde att jag överlevde kvällen, nämligen jessie, cissie och jesper :) Stort tack vänner! :D Vet inte ibland vad jag skulle göra utan mina vänner, tur att jag har så många bra :D


Även ett tack ti Diana för länken hon hade lagt ut på bdb: Jättefin låt! :)


Kommentarer
Postat av: Fi

tack för att du insett att dela på inläggen! Mycke skojigare att läsa flera korta än ett långt :)

Kan också meddela att ja haft det stressigt o att det i fredas kväll va nära bristningsgränsen när word o hela min dator ansåg att den kunna äta upp min hemtenta som ja sku skicka in.. great då villa ja skjunka genom jorden.. men ja tog ett djupt andetag, skrev ner det jag mindes på PAPPER av det jag skrivit o sket i resten o gick o la mig... Vakna alldeles för sent på lö så nu blir det stressigt att läsa på fonologin men en omtent ska ja välan klara.. ujujuj d e så jobbigt detta med english phonology.. men lite hjälp har vi iaf från allmän språkvet.kursen iaf :) Tack för det!

Iaf så var självständighetskvällen helt jättelyckad, visserligen liiite för dyr men helt jätteskoj. Först bal på brandkårshuset, som e en byggnad i stil me lusse ung. o med en jättefin sal där balen va.. Sen så va vi å åt ti en restaurang.. mums med lövbiff o vitchoklad-panna cotta :) Mmmmmm :)

Hoppas allt löser sig å vi syns om 1½ vecka!

Kram

2008-12-07 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0