Provperioden är nästan över! :D 16.12

Yes nu kan jag nästan börja vara social igen :D Skrev precis spanska prov och har då alltså bara svenska novellskrivningen på fredag :) Underbart! Nu sitter jag, as usual med nette o även julia & selinda i datasalen och fördriver tid. Klockan är 10 och nästa timme börjar 12 -.-

I söndags gjorde jag inte så mkt, åt frukost och lade mig i soffan och hade komedi marathon! :D Haha Även ett avsnitt av Men in trees sändes, har saknat det programmet! :) Sen åt jag middag och kvällen sen ägnades åt att plugga engelska grammatik och ord :D Ganska enkelt ändå :P Sov i sund också eftersom jag började kl9.

Måndag 15.12


Jag steg då upp 7 som alla landsbor måst göra när man ska med bussen. Åkte till Ghs med mamma eftersom det var kallt o mörkt (A) där utanför stötte jag på malin så jag var snäll och hjälpte henne och bar in lite innebandy grejjs. Haha det kändes super konstigt att va där inne igen. Men träffade massa folk så det var kul :D

På bussen sen snacka jag med Mickis och kunde äntligen skriva på arbetsavtalet så nu ska jag få lite cash på kontot ;D
Pluggade dock inte ett skit vilket jag hade planerat -.-

Orkade inte stress läsa så jag o nette satt och chilla innan provet bara, :) Haha sen när Elisabet började dela ut proven kom jessica inrusande, deras buss hade varit sen (läs getabussen ^^) så de hade måsta ta taxi till stan ;D haha lite kul var det för oss andra :D

Provet var i vilket fall som hellst lätt och jag var klar efter 1h typ o därefter lite data och sen åt vi lunch. Nån slags kostigt köttfärslåda? Inte särskilt gott iaf. Sen hade vi dubbel spanska och slutade halv 2.

Jag va ner och handlade så att jag lär överleva resten av veckan ;D Jag är jättedålig på att ta mig tid till det men det måst ju göras ^^

När jag sen äntligen kom hem och precis fixat en skål med flingor och satt på tvn. Ja då ringer det på dörren och det är mamma som än en dag har tajmat o tkr jag ska tvätta åt henne -.- Men efter lite förnuft från hennes sida dumpar hon bara allt och sticker hem igen. Suck...

Jag såg på Opera och det var riktigt intressant, det handla om amerikanska ungdomar som fått chansen att resa till Kenya och andra u-länder och hjälpt dem att bygga skolor, brunnar och liknande. Precis det som jag skulle vilja göra... Synd då att man måste vara amerikan för att få va med i det där projektet. Men jag ska absolut göra nått liknande efter lusse, definitivt! :D

Sen försökte jag plugga, men lyckades inget vidare så jag lagade mat. Kyckling filestrimlor och ris :D Mums! :) Sen vandrade jag iväg till Hanna och påvägen utnyttjade jag tiden och snackade med syrran :)

Träningen gick helt okej förutom att mitt humör inte var det bästa så jag var mest tyst för att inte förstöra för dom andra. Det känns som det blivit lite mkt som händer på samma gång nu :( HATA CANCER!!!!

Så att... Vi har iaf fått våra spelartröjor och ska bara skicka in dom på tryck så är dom klara sen ;D

När jag kom hem sen var det bara att kasta sig i duschen, äta lite och plugga! Därefter cityakuten och plugga 1h till. Ujuj, det kändes inget bra alls inför provet....

Tisdag 16. 12

Kom just på att det imorgon bara är 1 vecka till julafton :D Jippie! haha :) Nä men idag då. Steg upp där lite för 8. Skönt att vi börjar 9 när det är prov eftersom man sitter uppe minst en timme extra på kvällen för att plugga..

Men provet gick rätt bra! Har antagligen en massa: ´ borta och shit men med lite tur får jag ändå 9 i kursen. Det sku kännas skitbra! För geografin gick verkligen inte bra. Får förhoppningsvis ut det idag men ja, ralf är ju som han är så vem vet och det blir inte bättre när vi upptäckte att vi har DUBBEL geografi med start 8 imorgon! Kan det bli mkt värre? Nä inte enligt mig.

Nå ska försöka dra med mig dom här andra och äta nu, lr nej selinda ska äta nu så kanske skriver mer ikväll.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är duktig :D

2008-12-16 @ 21:25:36
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0