Mellanrummen är tillbaks!, kanske också mina läsare?

Yes! Haha jag kom på hur det ;D okej det var inte särskilt svårt (A) Men ändå ;D Och helt utan datasmarta cissies hjälp ;D

Hurra! :D

Nä men jag vet att förra blev långt, mkt långt men det var skönt att få skriva ner en massa tankar som jag fick att snurra runt under galan, det blev nästan för mkt. Såg faktiskt på Brottskod försvunnen däremellan också :D Haha

Imorgon måste jag komma ihåg o prova julfest kläder o ta med ti stan. Hade nästan bestämt mig men vet inte längre om jag vill ha det. Allså jag har förstått att lusses julfest är så att man inte är alltför uppklädd typ? Ja vet inte riktigt :S

Nån från skolan som läser detta och bestämt sig? Tacksam om jag får veta vad nån annan ska ha så jag inte sticker ut sen ;D


Har snackat med cissie i omgångar ikväll, ja min dator funkar inte riktigt så bra så -.-

Hon har iaf underhållit sig själv med att göra en massa test! :P Ett bra tidsfördriv!


Kolla sj på: www.quiz.passagen.se :P

Ex som jag och cissie gjort och som visade sanningen :O haha ;D

 http://quiz.passagen.se/showQuiz.do?id=1681

http://quiz.passagen.se/showQuiz.do?id=1456

http://quiz.passagen.se/showQuiz.do?id=1445

Jo jag såg på operah för ett tag sen och hon hade med en massa smartkids ;D Haha rätt kul var det ;P Jag fastnade för hon här (A) :)
Hur kan man inte falla för en sån sötis! Och det är inte fejk att dom pekar lr nå sånt för som sagt, jag såg med egna ögon på tv ;D


Kommentarer
Postat av: Fi

weeeeeeeeeeeeeeey mellanrum! Nu gör d int så mycke om inläggen e lite längre för d e mycke enklare att läsa!

Ååååh den där Lily e ju d gulligaste som finns! Så där smarta ska mina barn åxå va :P

Synes på ons morron :)

2008-12-14 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0