Lång seg tisdag, 9.12

22.00 Dystert lugnt o skönt nästan, men en otroligt stressande känsla gör mig allt annat än lugn. Usch vad jag känner mig trött, slö, allmänt deppig pga huvudvärk o förkylningssymptom som ont i halsen. Det passar verkligen inte nu! Dagen klarade jag mig igenom mkt tack vare nette, sillen (hihi (A) o jessie :) Hälsan var okej, det märktes inte så mkt att Peter var borta. Det som är irriterande är att jag inte kmr ha mer tid än torsdagen på mig att plugga på provet! :S

Sen var det hål o jag hade tid ti Jenny (fast en timme senare än jag gick dit ^^, läste liiite fel men det gjorde inget) Så jag pratade med henne o ändra mitt schema lite så att det inte ska va allt för tungt islutet av året :) Fast det känns som en evighet dit :/

Allt känns motsträvigt o tungt. Både iskolan o på träningen. Det är klart att vissa hade sina skäl men det känns inte motiverande att det var över 3 fulla 5:or på match o sen 5 spelare på träning dagen efter... Men iaf så sen gick jag o åt med Jessie o Sillen (A) o sen hade jag dötid o borde pluggat men orkade inte överhuvudtaget :/ Hade sen geografi o vi gick igenom ännu mera nytt!! Och sen spanska, vi skrev uppsats o förutom att jag kommer få en massa minus för upprepning så gick det väl helt okej tror jag.

Efter det var det dags för infotimme följt av Bowling :D The highlight of the day! :D Haha jag fick t.o.m. 1 Strike! :D haha annars gick det rätt uselt för mig, fast jag o nette spela jämnt så det var kul :) Sillen ägde dock ut oss rejält :O För att inte tala om Linus :O Värsta proffsen! Nåja, kul var det iaf :) Det var även sista gången i gympa kurs 1 så vi får betyg nu ti julen o jag hoppas på bra. Vi fick också sluta tidigt eftersom vi hade banor bokade 60min endast så det var nice :) Jag o nette gick ner på stan, jag svängde in ti Citylivs o handla o sen gick jag hem.

Fann än en dag en tom tyst lägenhet men när man börjat vänja sig vid det är det rätt skönt :) Jag hade tänkt göra potatismos o fiskpinnar men hade för lite potatis så jag kokade de jag hade o sen lyckades jag bränna fiskpinnarna (n) Det gick bra idag alltså! Ja sen sku jag göra klart inlämningsuppgiften, pöh det gick på skit. Den är fortf. inte klar. Greeat! Och inte fick jag mycket pluggat heller, hade inte samma disiplin på mig själv som igår.

Nu har det gått 15min sen jag börja skriva o just nu sitter jag o snackar med Linus. Mkt givande o bra bortkoppling :) Han har mkt rätt i t.ex. för att citera:
 
-lite knäppt va vissa låtar har som texter ibland, ungefär häften av alla låtar är rätt så puckade om man bara tittar på texten -som halva refrängen i den här låten e ju rätt så givande:
DOO DOO DOO DOO DOO do DOO DOO DOO DOO DOO do

With your feet in the air and your head on the ground. Try this trick and spin it, yeah. Your head will collapse, but theres nothing in it. And youll ask yourself: Where is my mind? Way out in the water, see it swimming. / The Pixies
 
- Where Is My Mind -sometimes you feel like Moses that's when you're toasted yeah kick it yo bitch that's right rockin on the horse size låter som nån rap, men e faktiskt indie-rock XD

Jag håller helt med honom, mkt givande refräng alltså! :O naaaat :) Haha så nu är ja lite uppåt igen, tack vare min vän Linus :) Denna hela ska bli lugn o fylld med massa sömn! Jag ska kanske fara ti mickis o hon kanske kan ge mig massage? (A) Det sku va den bästa julklapp hon kan ge mig för hon är jätteduktig på sånt :) Nä nu ska försöka leta upp sängen nu då. Kommentera mera :) O om även detta inlägg blir utan mellanrader ber jag om ursäkt, vet att det är jobbigt att läsa o jag vet inte varför det inte blir rätt :S Jo btw: lista ut vad dethär betyder: daininguruumu haha det är japanska för er som inte vet ;) Och svar till jenny: Jag har mellanrum men av någon anledning blir det inte så när jag publicerar det :S Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0