Konsert & eftermiddagsbesök ;), 7-8.12

Tjenixen pixen ;D Ska börja med att svara på min systers lååååånga kommentar. På tal om längd på inlägg så är det, jo just ja JAG som skriver o bestämmer hur långa/korta jag tkr dom ska va, lr egentligen är det hugget som stucket hur dom blir :P Fast främst beror det på vad jag har gjort, om nått spec hänt lr hur länge sen sist osv. Så sorry syrran, det är inget jag planerar = jag tänker inte ändra på det direkt, det blir som det blir :) Stress är förnamnet för denna vecka :S du ska snart få höra! Haha ojdå ^^ Nå det är bara att komma igen ;) Ja en underkänd är faktiskt inte hela världen!

Ojoj finnarna o deras baler! Jag fick inte se på tv på hela kvällen för mamma sku se på balen :O Nåja, jag överlevde med datorn o min vänner via msn ;D O ja nu blir det garanterat längre inlägg eftersom jag var snäll o svara på din kommentar också :D haha ^^ Nå vad har hänt sen sist då :P Söndagen tillbringades först framför datorn o ja, sen duscha, packa o öva fiol o sen på konsert till St Görans :)

Konserten gick sådär, en låt spela vi isär men Air gick bra :D Åh vad den är fiin :D Jag spela 2:a, Rosanna & Josefin 3:de maybe min syster kommer ihåg första så vi kan spela upp den i jul? :D Sku va kul tkr moi :D Nå efter konserten hade vi Marita på kaffe o sen sov hon här med moi :P Jättemysigt att sitta o drick te o prata :D
Sen tog det dock länge innan jag vakna så var lagom trött -.-

Måndag/Lunes

Att börja måndag morgon med Ralf är inte min favoritdag -.- ujuj, men guess what. Idag var sista måndag morgon med geografi :D Jippiiiiieee!!!! :D:D:D haha fatta min lycka? Den är nästan större än då när jag var klar med psykologin :) Har planerat att skriva lika bra ändå ;D haha näej antagligen inte men kan försöka :D Sen var det iaf dubbel spanska, hade förhör o det gick väl som vanligt, men jäkligt trögt var det.

Efter lunchen kvarts lektionen hade vi sen engelska :) Pretty trevligt :D Därefter gick jag o nette till datasalen, Berners Lee? Ingen aning, är skiitdålig på namn :S Men jag hittar iaf ;D haha Vi hade alltså hål o jag var ett nervöst nervvrak :S Fråga bara Nette, selinda, jenny o jessie :S Usch alltså, haha stackars människor som fick lyssna på mitt nervösa babbel ;D haha :P Ja sen hade vi alltså svenska, jag började med att berätta min anekdot o trots att jag var skitnervös gick det sådär halvt bra ändå (y) :)

Sen var det dags för oss alla att ha våra bokpresentationer i tur o ordning, jag o mickis var 3:de ut o det var sådär. Vi fick ju inte tips av Anne som dom andra fick som var senare men nåja. Det gick helt okej förutom att jag läste alldeles för snabbt, som jag alltid gör. Så fick påmärkelse för det, men fick lite positivt för att jag berätta bra var i historien jag läste iaf. Så att så att. Men jag tror inte att vi fic betyg så skönt det iaf :)

Denna vecka har jag alltså kvar spanska uppsatsskrivning imorrn, o geografiprov på torsdag o hälsa prov på fredag. :S Men iaf, efter skolan ringde mamma o fråga om jag var hemma för hon hade ringt fastighetsservicen så dom sku skicka folk att fixa toaletten :), haft lite problem med spolningsknappen. Ja o sen 10min ringer det på dörren o då står två unga snügga killar där ;D Som då sku fixa toaletten, o det gjorde dom o så fråga dom om jag ville ha elementen fixade så sa jag okej så dom kommer tillbaks imorrn :D Hihi (A)

Nå när dom var klara åt jag middag, sen satt jag vid datorn lite tv o sen plugga jag 45 min (y) o nu har jag just sett på Singing bee o nu ska jag plugga igen :D Sen är det Cityakuten som gäller o tillsist sängen :) Ina är hemma för hennes pappa fyller år så :P Men det är rätt bra för då pluggar jag verkligen också istället för att prata skit med henne så (A) :D

Det var ingen träning ikväll heller för Magnus Carlsson sku ha konsert i Godbyhallen! :O Varför där av alla ställen :O Men jaja, bra för mig som får plugga istället men ändå :P Så nu ska jag sätta min plan i verket (y)

Tjingeling! :) Nu tänker inte bloggen funka heller så allt blir en enda lång text :S Har försökt fixa det men måste lämna nu om det inte funkar...

Kommentarer
Postat av: Fi

Haha gör så, ja bara tycker att d e enklare att läsa korta :)

Nå ja tror ja klara phonologyn men nu e d uääääääh post-war englishes :)

Ja e glad att d gick bra på konserten o jo ja kan första stämman på Air inu :) sååååå fin :D

Synes synes

2008-12-09 @ 08:57:59
Postat av: Jenny

Satan vad du skriver, ta lite mellanrum så blir det lättare att läsa vännen.

2008-12-09 @ 21:09:40
URL: http://jennysynnove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0