Jullovet är snart här! endast en stressig dag kvar :), 18.12

Hej! Dålig update, jag vet. Ska försöka skriva lite nån dag nu när jag får jullov ;D

För imorron är det sista skoldagen o julfest. Därefter blir det att åka med Selinda, Maria & Emma på förfest nånstans och sen Mariepark och sen får vi väl se :D


Synd att det har varit få på torsdagsträningarna, det leder till att dom ev. tas bort o det vill inte jag :/.

Men vi som va där hade kul iaf :D Några ghs killarna stanna och spela me oss o ja hade iaf skitkul :D Bra samarbete, ehm nästan hela tiden iaf ^^ Linda & Johans dubbel var ju snygg o planerad tex ^^ hihi men kul var det :) Och vi tjejer vann :D haha skitkul! :) Mkt tack vare duktiga Linus i mål o kanske att vi va lite fler men ändå ;D Riktigt kul var det! :)


Nu sängen, imorrn blir det stress. Först skola o skriva novellen, sen lunch då o träffa mikaela o byta julklappar. Sen utgivningstimmar och sen slutar jag halv 2. Då blir det ner på stan o hämta ut foton o ev köpa ramar (kom på att jag kan ju göra det på lör eftersom jag sover istan) men sen hem o fixa mig o tillbaks till skolan på julfest. Den börjar 5 med program i gysalen så ska försöka komma dit i tid :D Sen "betygsutdelning" rätt slött, vet vad jag får i allt utom eng o spa som jag får reda på imorrn på utgivningstimmarna ^^ men ändå. Tillsist julbord kl 19 o sen dra med Maria, Selinda, Emma då :D


det kommer bli en najs dag I think :) Har jag tur o skriver novellen bra o snabbt kan jag göra ärenden då men aja, allt löser sig väl tillsist ^^

På lördag sen kommer cissie o rasmus hit o vi ska kolla på film o äta oss feta typ ;D Haha kul att träffa dom iaf! :)
Och sen på söndag kommer Casper & C:o till Åland :D jippie! :) På måndag är det sen träningsmatch :D hihi fullt upp men me like ^^ ska försöka storstäda lägenheten också, fast elina har tydligen redan packat o stuckit hem över jul så blir väl att göra det själv..


Tjingeling! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0