God Jul, nästan julafton nu!

Hallå!

Ujuj, känns lite dåligt av mig att jag inte uppdaterat, är nästan en vecka sen julfesten nu :O Ja okej, kanske inte då det är ju bara tisdag, lr onsdag om ca 8 min o det innebär Julafton! Måste nog erkänna att jag är lite smått nyfiken ändå :D Fast folk som känner mig vet att jag är mkt nyfiken ^^ lr var, nu på "äldre dar" kan jag kontrollera min nyfikenhet mkt bättre faktiskt ;D

Ja sista skoldagen, julfesten o Mariepark var det ja :P

Fredag 19.12

Dagen började bra, jag var pigg! (åhå :O) o tog mig i tid till skolan :D Vi hade alltså svenska prov o uppgiften var att skriva en novell, jag hade endel att göra eftersom jag bara skrivit 300ord som inledning o inget mer ^^ de flesta iklassen hade varit smarta o hade bara att renskriva lr att skriva ett slut. Meeen jag orkade ju inte va så smart ^^
Jag satt ungefär 2h o jag tyckte novellen blev rätt bra :P titeln blev konstigt men ja, får ju inte veta resultat innan nästa år :O så det är bara att sluta fundera så att man inte blir gråhårig i förtid :P

Haha, sen var det då lunch o efter det två utgivningstimmar :)

För att göra det enkelt kan jag citera Pia: "när det känns som att det gått bra så har det inte gått det"
I mitt fall har hon helt rätt, på spanska provet hade jag massvis med slarvfel o skit så jag fick 8a i kursen o samma i engelskan. Jag vet att det inte är dåligt men ja, jag har höga krav på mig själv men jag får ny spanska lärare efter jul så en ny chans att göra ett bra första intryck ;D Engelskan får jag dras med samma tant en period till men slipper henne sen för det här året :D

Sen var det att trumpet gå hem i regnet, hade god lust att lägga mig i sängen o sova bort kvällen just då. Men efter någon timmes fundering o julklappsbyte med Mickis blev mitt humör bättre o jag bytte om o gick tillbaks till skolan på julfest :)

Största minuset för kvällen var att vi fick sitta: på golvet... Yeay det kändes som man var tillbaks i Sund xD men både elevprogrammet o lärarprogrammet var toppen! :D Alla var skitduktiga! :)
Själva teatern hette Tomte söker fru o dom hade precis som om det varit på tv med programledare o finfina reklamer ;D Skitkul o bra jobbat allihopa!



De manliga lärarna dansa o sjöng o de va också kul att se :)



detta kan även, tack vare Casen ses på youtube ;D
Efter julfest programmet fick vi våra betyg av Dan samt en bok om nå krig :P Men jag lämna allt iskolan eftersom jag efter julfesten åkte ti Selinda o bytte kläder, sen vidare till Maria där vi spela ett spel o ja va bäst på att rita! Naaat!! ^^
Vid 23 tiden åkte vi sen ti Mariepark o dansa häcken av oss ;D haha näej inte riktigt men kul var det iaf! Träffade en massa från skolan o även från ghs tiden o t.o.m. sunds tiden :D haha mkt kul var det iaf! :)

Sen fick jag skjuss hem av Emmas pappa, mkt snällt så jag slapp gå genom stan alldeles för mig själv :D

TACK allihop för en mkt lyckad dag från 17--> tills jag kom hem :)

Nu när jag lärt mig lägga in youtube klipp kan ja bjuda på lärarnas program! Enjoy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0