Härlig start på dagen & oplanerad kväll (A) intebra,,.. 18 augusti

Tjenamors :)

Vet ni hur underbart det är att vara ute i god tid, trots att man är extremt morgon trött och man har lyckats tagit sig upp vid 6 och redan 20 i 7 går man ut och hämtar cykeln och börjar färden mot busshållplatsen. För att efter 200m komma på att fan! Skåpnyckeln är hemma!! Helvete!! Vända om, cykla snabbt o skena in i huset o mötas av mamma: har du glömt nått? Nä jag bara rusar hem ändå :@

Gah, lyckas hitta den relativt snabbt, och börjar återigen cykla mot busshållplatsen. Kommer fram vid lite för 7. Eftersom jag cyklat fortfare för att jag trodde att jag var sen! Och hinner stå och vänta några minuter innan Åsa kommer i lung takt och sen när jag pratat med henne en stund kommer bussen.

Gaah! Inte direkt bästa starten! Men så har jag inte sagt att jag gillar måndagsmorgnar heller -.-

Väl på bussen får man iaf ta det lugnt och kommer t.o.m. tidigare till skolan eftersom min buss har ny rutt. Den kör raka vägen från godby till stan! Endast via strandnäs :P Underbart! Detta betyder att jag kommer i tid till skolan utan att behöva stressa det minsta från hållplatsen istan även fast en sku va nån minut sen :)

Ja nått positivt hände ju också iaf, som tur var :D

Dagen började förövrigt med IT två timmar, vi lärde oss att skapa genvägar och kopiera, radera filer (y) Som om man inte kunnat det förut xD Haha men rätt kul och soft ;D

Följt av 2timmar psykologi, nå ja det gick väl det me. Sen lunch som idag bestod av spagetthi köttsås :) Gott! Alltså jag måste säga att jag är förvånad att dom kan laga så god mat trots att vi är 700 pers som ska ha mat! Imponerande! :D

Kanske skrivit detta förut men ^^

Haha efter lunchen hade jag en timme hål så läste på hissaläxan lagom till den lektionen som jag hade därefter :)

Sista timmen idag var matte och det var också ok :)


Sen gick jag i regnet -.- till bussplan och tog bussen till godby och gick in på mattssons och mötte mamma :P Vi handla och sen påvägen hem släppte hon av mig vid hållplatsen så att jag kunde ta cykeln hem :)


till middag åt vi klyftpotatis och korv, för er att anteckna ^^


Min kväll blev inte så bra plannerad ^^ Har sytt lite, pluggat lite, ehm,. heh bussen imorron blir plugg tid! :P

Och har nu nog tänkt att fara på en träning med Våsc/Ngd. Jag vill ju träna så jag har nog tänkt de!

Jag skiter i vad du tkr! Detta lag är inte våsc,fatta de! Det är ett sammanslaget ålandslag ju! Åh jag orkar inte nojsa mer med dig för du lyssnar inte ändå.

Nu skall jag sova, god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0