Rubrik idé torka, rätt nice dag iaf :), 28 augusti

Hallå :)

Jag håller på att bli trött på att inte en endaste morgon kan gå bra utan att jag: 1 försover mig, 2 tror att klockan är mer än vad den är och skyndar mig i onödan eller 3 glömmer något.

Denna morgon var det 3, jag glöme busskortet. Suck, nåja jag kom i tid till bussen iaf (Y)

Och kom i tid till skolan och första lektionen :) som dock var psykolgi -.- dubbeltimme =-.- x2 Men det var ändå helt okej idag, vi började med nytt kapitel och det var inte så hopplöst att hänga med (Y) :P

Men trött var man både före och lungt efter också, som om det inte var nog med att börja dagen med dubbel psyk. så har vi dubbelmatte efter, zzzzz. Men idag va det iaf kul på matten! För idag var jag o nette genier ;D Haha vi repetera potenser och det räkna vi väldigt mkt i högstadie så de va vi bra på och lyckades undvika läxa (Y) :)

Sen hade vi iaf välförtjänad lunch som idag var köttbullar :D

Efter lunchen gick jag julia, selinda och jessica till vår studiehandledare jenny :) Vi fick vänta en stund och sen fick jag komma in :P och nu gått folk ska jag också börja läsa spanska :D Får dock 33 kurser nu -.- men ska nog flytta samhällan till nästa år :) hihi då slipper jag också 3 läsämnen i sista perioden :) Yesyes! :P

Ska se hur jag vill göra efter 1a spanska kursen men troligtvis blir det så :)

Därefter hade vi dötid eftersom vi hade hål :D Vi satt vid ett bord och plugga lite, lr mest snacka men ändå :P

Sen hade vi historia :), och sen slutade jag och Selinda :D Så vi gick ner på stan till ZicZac och kollade på jeans lite och sen följde hon mig till bussen :)

Jag tog 14.05 hem alltså och fick åka upp ti ghs ^^ o snäll som jag var bytte jag buss där och fick en chock :O Jäklar vad småbarn som börjat sjuan :O omg! heh det känns verkligen rätt att ha börjat lusse nu kan jag lugnt säga :)

Steg av bussen med min bror och åkte med taxin hem, gamla minnen ^^


När jag kom hem sen så gjorde jag inte så mkt, åt lite, satt på datorn och titta runt lite och upptäckte bl.a. att jag och övriga innebandytjejer har MÖTE LÖRDAG 12.00 om nån nu sku läsa här men missat de :) Mötet är i Godbyhallen :P Och nästa vecka börjar träningarna igen (Y) Jippie :D

Ja jag gjorde egentligen inte så mkt före maten o sen efter så renskrev jag nån sida hissa (y) läste på det och chattade och lite sånt :)

Har nyss fått pengar av mami så imorgon ska de inhandlas nya jeans från zic zac som har otrolig rea :) Love rea! :D Det är inte de att jag är snål, gillar bara att få mkt för pengarna :P och när det är rea så vet man att kläderna är värda mer :)


Så nu skall jag sova för jag ska upp ännu tidigare imorgon för att duscha, kan inte göra det ikväll för far min håller på o skruvar på dushen ^^ den har läckt ett bra tag nu så :) Får se om han hunnit fixa de, iaf ska vattnet va på på duschen här uppe iaf lova han :D

hann dock inte öva fiol ikväll men jag får ta de imorgon (y) :) Ska försöka va riktigt flitig nu har jag tänkt :P

Nej nu sova, morgondagen ser ut som såhär: dubbel hissa, gympa, lunch, it, hål, matte :) ör har jag hål ?!? ja men strunt samma, så där ser de ut :) Slutar sen 14.20 så hinner inte me bussen hem men ska gå på stan o handla så :P Nån som ska ti stan imorgon kan ju höra av sig? :P

Nu förbanna ska ja sluta skriva o sova ;D God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0