Skola, träffa carro och sen hem då ungefär ^^, 15 augusti

Ännu en dag man får stiga upp där vid 6 och ta 7 bussen! Jippie, naat! :)
Haha iaf så var det en rätt rolig syn när jag steg på bussen, för där satt (utan att nämna namn) en vårdöbo o sov. Hih det såg lite roligt ut :) men säkert mkt praktiskt bara man vaknar i tid sen ^^
Iaf så satt man då ännu en morgon helt trött o sen steg mickis på o jag prata lite med henne o sen va vi båda trötta så vi satt o somna nästan ;P

När jag kom ti skolan gick jag med alla tusen saker till skåpet o dumpa de där och sen gick jag till första lektionen som var dubbel hissa med Dan :) Rätt intressant jo men jag gillar inte riktigt detta system att man bara ska anteckna eftersom jag 1: får ganska lätt skrivkramp eftersom jag håller i pennan för hårt ;S enligt jonas :)
2: om man är sjuk så har man ju inte några anteckningar ju :O

Så att, menmen efter det hade vi gympa :) Efter lite förvirring med tja det mesta ^^ Hade vi först info i gympahallen och sen jogga vi till badhusparken där vi "spela" freesbee golf :D Rätt kul faktiskt, o jag o marie var väldigt duktiga tkr jag (y) :D Sen fick vi jogga tillbaka efter 2 rundar "golf" ^^

Efter gympan hade vi lunch som idag var fisk :), riktigt gott! Måste säga att jag är positivt överraskad av att maten är så god trots att de lagar mat ti nästan 700 pers :O Duktiga köksor ^^ haha :)

Efter maten hade jag Maria och Julia it så vi gick dit och kom sist ^^ ¨så vi fick sitta längst fram :P

Dagens roligaste timmen (förutom gympan ;P) :) Dessa kurser kommer nog bli intressanta roliga :) Hoppas bara jag klarar dem bra (A) :D

Sen hade jag en timme hål så jag satt vid ett bord vid våra skåp med Emma och Celinda o gjorde lite läxor. Eller rättare sagt så läste jag lite i hissa boken :)

Efter det var det dags för dagens sista timme för mig iaf som var matte :P Den timmen var också helt okej, vi håller bara på o repeterar högstadie saker så. Katja har nu blivit insatt i vår grupp också när hon bytte från långt ti kort :D Vi slutade 14.20 :) Nice fast irriterande eftersom bussen ti sund går 14.05!

När dagen var slut gick jag o Jessica till Mariehamns bokhandel o tittade på böcker vi behövde. Men varken jessicas finska bok lr min data bok fanns :O Men men, för mig är det inte så bråttom men ska hellst ha läst den tills om 3 veckor typ :P

Sen gick jessica till sin mammas jobb för att åka hem! (lyckos :)) Jag ringde syrran för att höra om hon kunde hämta mig från godby om jag tog getabussen dig men hon hade ingen bil så hon sku återkomma men jag tänkte att jag inte orka va istan så jag åker ti godby iaf :) På bussen satt andreas, simone & tomas (som blivit skinnhead :O kände inte igen han först ^^ Haha sen kom äh shit vad heter hon, ja ehm hon som gick ut ghs förra året typ,,. heh kommer nog på de snart :)

Ja sen ringde då syrran o sa att hon inte fått tag på nån bil. Suck tänkte jag men orka inte stiga ur bussen o vänta på nästa så jag åkte ti godby o gick in på mattssons där jag träffade caroline o jill :) Jag stod o pratade med dom i cafét ett tag o sen kom benita dit som var påväg hem :D Så jag fick åka med henne hem ti dom :)

Därifrån sen gick jag till andra busshållplatsen där jag har cykeln (kanske 5oom att gå) o sen cykla jag hem. 2,5 km :)
Det är duktigt jobbigt att cykla med en massa saker att släpa! Måste skaffa bag nu!!! :D

Nej sen kom jag då hem vid ca halv 5 då bussen från godby sku ha gått så vann iaf en kvart :) Jag var vid det här laget vrålhungrig o middagen stod på bordet (y) Härligt :D

Så jag åt, o sen joina pappa. Middagen var kyckling med jasmin ris och sås :) Mmmm riktigt gott :P Fast så var ja ju vrålhungrig också :D

En stund senare gav sig mamma, pappa o sofi iväg for dom sku ti anders udde på konsert ^^

Kvar hemma blev jag o brorsan :) Och ja sen dom for har jag suttit vid datorn, ehm suttit lite till o va ut en kort sväng (y) Men efter dagens motion så var det nog inte så farligt :P

Vid 8tiden kollade vi på film, Touch and go heter den o va helt ok :) Jag köpte den i torquay för 1 pund = 1,3euro typ :P

Sen satte jag mig vid datorn igen o snacka me rasmus, cissie o emil o nu snackar ja me cissie o har tänkt sätta upp lite bilder här o på bdb ;D Har inte mkt annat för mig så ^^

                                           Pratade med hon :), som har valt fel skola detta år :O kmr sakna dig <3

                      Och han här som är kvar o trampar i ghs, tkr faktiskt liiite synd om honom :P

Nu skall jag lägga upp lite fler bilder på andra dagar och sen sova, i rimlig tid (A) heh försöka iaf :)

Är ensam hemma imorron för morsan, farsan o syrran far med flyttlasset, hör av er om ni har lust att hitta på nått :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0