Sweet sunday, äh fast utan sol ^^ 17 augusti

Halloj :) denna morgon var duktigt underlig för mig, först vaknade jag vid halv 8 :O Tänkte nä va e de här o somnade om och vaknade igen vid halv 10, kände mig pigg otroligt nog och kunde inte somna om heller. Men jag låg och läste en gammal ålandstidning ^^ ett tag och sen bestämde jag mig för att stiga upp ändå. Och då var klockan 10 :O Jäklars, förengångs skull är jag uppe före 12 en söndag ungefär ^^

Hehe, lika förvånade blev mina föräldrar, jag gick alltså ner och åt frukost och därefter satte jag mig för att brodera på doptavlan. Jo har varit flitig ihelgen (y) :) Höll på med den i 2 ½ timme ungefär tills det blev strömavbrott! Det åskade, och verkligen spöregnade också. Men eftersom inte strömmen kom tillbaks direkt satte jag mig i vardagsrummet vid fönstret där det var ljust och fortsatte (y) En kort stund senare joinade syrran och sedan brorsan, som skulle envisas med att lyssna på radio pleppo som han har på telefonen. Ojoj alltså dessa människor, Ted & Kaj närmare bestämt kan då verkligen inte vara riktigt kloka xD Jag säger då bara de :P haha ojojoj vad vi skratta xD

Senare när mamma fixat sallad till middag eftersom strömmen var borta så kom den tillbaka lagom till att hon ropa att middagen var klar (y) timing haha :P Men iaf så åt vi ändå sallad + lite annan mat som pappa värmde eftersom han då inte bara kunde äta kall mat till middag ^^ ojoj :P

Efter maten satte jag för första gången på hela dagen på datorn! rekord :P hehe och snackade med cissie o malin om innebandy. Diskussionen gick lugnt sagt fram o tillbaka men senare messade cissie och hon har nu fixat att vi fortsatt kan ha träningar med honom i godbyhallen (y) Ja även vi som är 92or :)

Ett tag tänkte jag om jag skulle rycka upp mig och seriöst börja fara på de Mander och Janne Ts sammanslagna träningar i Baltic men kom fram till att: Jag har inte spelat lika länge som de flesta i de laget + att de har träningar på opassande tider så det blir inte att träna med dem nej. Skall fortsätta med mitt kära lag "bananflugorna" haha oj nej vi är ett IF fram tjejlag men vårt interna namn är det ;P

Men vi skall väl försöka ha lite seriösare träningar ihöst också tjejer? ;) Så ja malin, om du nu läser så kommer jag att fortsätta spela med er och inte stiga och spela med IFfram Dam/Hik/Ngd lr vilka som nu är inblandade i det där laget ^^

Jo även fast det inte verkar som det så har jag gjort annat ikväll också ^^ har gjort matteläxa & renskrivit hissa anteckningar (y) Yes :) Usch jag börjar 8 imorgon :/

Men har iaf IT första 2 timmarna så det är väl okej ändå :), förtillfället mitt favoritämne förutom gympa då :P

Nej nu ska jag gå och försöka få håret torrt (dusch just för intresse klubben att anteckna ;)) och sedan blir det sängen som gäller :)

Slutar kvart i 15 imorgon så det blir att vänta på 4 bussen för morsan sku ha konferans tror jag så hon sku inte va klar i godby ändå förrän 4 typ så.. Menmen,det blir väl kanske lite plugg på bibban :) Om ingen hör av sig? (A) :P

Till sist, Kommentera mera för fsf! :)

Och jo, TACK Cissie som fixat allt ikväll :D Du är nog bäst ;) (ibland iaf ;P) puss på dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0