Sovmorgon, kort & rätt kul dag :), 20 augusti

Denna dag började för min del först lite över 7 (y) :D Lovely med 1h sovmorgon :) Fast lite smått irriterande är det ju att man kmr in till stan 1h för tidigt ändå -.-


Åkte alltså med smockfulla vårdö bussen till skolan o fick fara upp via ghs. Minnen! haha :P


Så kom till skolan kvart i 9. Träffa nästan direkt nette som undra om jag börja nu? Jag: nä om en timme. Nette: hahah Ja skitkul :) Ne me jag hade ju tänkt varit duktig och läsa på psykologin men ne dagens nyan låg framme så när jag såg Fredrika på bild måsta jag ju läsa den ju :D Och GRATTIS Fredrika :)

Satt då och gjorde inte mkt tills de andra sluta så letade jag o nette upp It (vi hitta nog direkt faktiskt ;D) haha o gick in o satte oss på datorerna. Efter en lång stund och hela It klassen kommit in frågade jag Maria: ska han inte komma snart?
Maria: det står ju på tavlan att han kmr va sen o att vi ska jobba med övningar. Jag: oj det såg jag inte. Julia & Nette: Inte jag heller! :O haha så vi gick o hämta böcker o satte igång o just som vi börjat kom dan ^^

Vi gjorde våra formatera-kopiera-mapphantering-filflyttnings övningar en massa ggr och sen hade vi kort paus eftersom vi hade dubbeltimme. Sen tillbaka och formatera o shit till. Jag gillar It men att formatera den där jävla disketten, fixa en massa mappar, undermappar o flytta filer en massa ggr o sen formatera igen o göra allt på nytt med andra mappnamn, filflytt så har jag bättre saker för mig ^^ haha ne men de va nog kul :)


Sen när det var dags för lunch så tog jag o julia fram våra usb-minnen vi köpt o jämförde dem o de visade sig att vi hade köpt exakt samma märke o storlek men julia hade betala 3e mer för mer plastförpackning xD hahahahhaah shit vad vi hade kul åt de ^^ lr iaf jag då ;D julia va mest irriterad på att hon betalat mer :) haha Men sen påvägen till skåpen så frågade jag jesper o andreas om de hitta nån skillnad o tydligen hade julias high speed ^^

haha så då blev hon lite gladare att hon inte bara betalat mer för plast ^^

Idag var det fisk till lunch o det smakade bra :)

Efter lunchen var ti ti biblioteket en sväng o sen hade vi psykologi :) Det var sådär, jag fattar inte riktigt marcus presentation för hans uttryck är konstiga :S Men efter den timmen slutade jag iaf (y) :D

Yes hade endast 3 lektioner idag :D


Hann också ta 1ans buss hem så var hemma lite för 2 (y)  :)


Så jag borde ha hunnit, öva mkt på grammatiken, på psykologin, o broderat. Heh lite av varje typ ^^ Har dock hål timme före hissan o jag slutar skolan 2h före provet så har nog tid att öva då tänkte jag (a) :)


Och psykologin är bara några sidor så det hinner jag med i bussen :P hehe


Men har nog läst lite iaf, känner mig rätt säker på grammatiken o de :) Har formaterat om brorsans mp3 (kan ha fler låtar nu ;)) och satt dit nya så att jag inte behöver höra på hans rock hela tiden ^^ de mesta är nog bra men lite tröttsamt ibland bara :P

Har pratat med Erja ikväll också , saknar henne <3 (vän jag lärde känna i Torquay) och nu chattar jag med duktiga skrivar Fredrika ^^ haha :)


Nej nu brodera lite och sen säängen :)

Puss och god natt!

(bättre dag idag för alla var inte här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0