Sovmorgon, kort dag och egen tid :), 27 augusti

denna morgon som var sovmorgon borde väl varit bra? nehej för såklart försov jag mig -.- bara med typ 10min men ändå. På morgon har 10min stor betydelse! Och när jag väl hastigt klätt på mig och sminkat mig säger pappa att jag kan åka med honom till busshållplatsen. Okej vad bra sa jag o började ta de lugnt igen. Pappa: fast jag tar farfars bilen så jag får inte med cykeln så du får gå hem sen.

Jag: nejhejdu då cyklar jag o springer o kastar ner mina grejjer borstar tänderna o sätter mig på cykeln bara för att komma ihåg att jag inte har lika bråttom för vårdö bussen kommer tidigast 10 över xD Suck -.-

Kom i god tid då alltså och tog alltså 8ans buss till stan och åkte uppför backen till ghs med bussen. Har både bra och dåliga minnen därifrån (: Ska nog kika in där o se hur korridorerna ser ut nu när de målat om :)

Kom till skolan lite för 9 (alltså i god tid) och satte mig ner vid ett bord och försökte läsa på psykologin. Tja de gick ju sådär, usch gillar inte de alls :S

Sen kom nette och jag satt sen kvar och vänta på henne men hon kom inte så jag höll på att bli försend :O Den latmasken hade gått den korta vägen dit ^^

Nåja dan sa inte nått så :P Vi fick reda på resultaten från provet och jag och resten av klassen fick godkänt (y) :)

Hade alltså IT dubbel och vi höll på med Word, lärde mig endel nya saker faktiskt :D Sen lunch, som ja idag inte var god :/ Men hade bara 1timme till så överlevde :D

Näst på schemat stod alltså psykologi o det var väl sådär antar jag. Sen gick jag till bussplan och tog 1ans buss hem och var hemma lite för 2 (Y) Ensam hemma :D Lagade lite mat o satte mig o åt o läste en tidning :)

Så fort brorsan steg innanför dörren blev det nojsigt så jag gick o satte på datorn o satt där fram till middan ^^
Efter middagen gick jag tillbaka hit :D Skulle va duktig att renskriva psykologin men lyckades tövla xD Ojoj, hehe :) Ja på vi hade skrivit 3perspektiv men nu har jag bara 2 XD Ska kolla i jessies häfte imorron(Y) :)

Orkade inte fortsätta sen så jag har kollat igen Annica Carlssons 347 bilder jag inte tittat på youtube :O haha :)

Nu läsa hissa, öva fiol, defragmera datorn så skriver nog inte mer ikväll :D

Ha de bra! Kommentera! (a)

Kommentarer
Postat av: Annica

347 bilder? hahah!

2008-08-28 @ 06:24:24
Postat av: Hanna Lindholm :)

jo det var 347 st som jag inte kollat på ;P

2008-08-28 @ 15:33:54
URL: http://hannalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0