Skola, grammatiktentamen och sen ulfsby, 21 augusti

Hej hopp! :)

Denna dag började nästan som plannerat (förutom att jag sov lite länge maybe ;D) men hann med bussen iaf :) Och jag läste faktiskt också på psykologiläxan (y) :P Första timmarna denna dag var psykologi. Sådär va de, höll lite på att somna men... Sen dubbel matte! :O Gillar inte torsdag förmiddagar.... Sen Lunch :) Därefter hade jag (o de flesta i klassen ;P) hål så vi satt och plugga på grammatikprovet, haha den ena av hos kanske mer nervös än den andra osv :) Sen hade vi historia och därefter skulle jag och Selinda egentligen slutat! Men eftersom vi idag då hade grammatiktentamen 15.40 så måsta vi va kvar. Vi gick ner till citylivs och jag köpte dopkort, frukt o lite godis och sen traska vi upp igen och satte oss och försökte plugga på provet. Tiden gick ändå rätt snabbt och snart kom alla i klassen tillbaka och vi förhörde varandra i sista stund :P

Sen gick vi då upp och skulle skriva provet. Vid första anblicken, :O vad är de här? :O Men när jag sedan läst igen så fattade jag det mesta :P Blandade nog dock på adjektiv och adverb på första sidan. Hoppas att jag klarar det ändå. Sku inte orka skriva om så :S Menmen, efter provet gick jag ännu en gång till citylivs ^^ Denna gång köpte jag tandborste eftersom jag glömde att göra de innan (A) och lite annat :)

När jag skulle betala stötte jag på nico och vi gick sedan tillsammans med Linda?! är dåligt på namn ^^ till bussplan, snackade en stund och sen tog vi bussarna hem :P Eller jag tog bussen till godby där jag väntade på mamma, pappa, sofi för att åka till Ulfsbykällarkrog på middag med familjen Pengel :)

Vi blev väl bara nån minut sena ^^ Vi träffade de andra utanför och gick in. Det var endast vi där ;D heh och de hade dukat ett fint bord med levande ljus o blommor :) Mkt fint, fast kallt var det :S

Till förrätt fick vi salladstallrik, till varmrätt rotfruktskaka med lamm! :O Usch jag tkr inte om lamm egentligen :S O brukar inte äta det men maten vara beställt sen innan av Christina så jag fick bita ihop o äta bara. Mellan varven hade vi underhållning av emma som sprang runt o lekte cheerleader i salen ^^

Sen drack vi kaffe och vid 8 ungefär betala vi och åkte då till hammarland för mamma sku titta på en vävstol ^^ ojoj, ja sen åkte vi hem iaf :) Var hemma vid 9 och då brodera jag lite, sen ringde Ted och berätta lite om dopet och sen duscha jag, gjorde matteläxa och nu sitter jag här :)

Klockan är 23 och jag borde sova, börjar 8 imorgon så! Men mamma sku iaf skjussa mig så har 15min extra tid :P

Imorgon är det skola, sen dötid tills 4 då jag har 2 orkester övningar efter varandra och sen individuell lektion :)

Nu börjas det igen ^^ Nåja ska bli kul nog ändå :P

Nån som ska va istan från 14-16 och inte har nått att göra kan ju höra av sig ;D

Nej nu sova och packa alla grejjer inför imorgon, har gympa o vi ska jogga till lilla holmen lr gröna udden och ha beachrugby ;D Blir nog hyvä (y) :)

Imorgon kväll sen blir det göra allt inför dopet klart, packa lite smått alltså och sen sova tidigt :)

Ska btw innan dopet en sväng till Mimmi och hennes familj som flyttat till Solna, shoppa lite maybe :D

Det enda jag inte hunnit med idag är då, broderat mera ^^, spelat fiol o övat på hissan. Heh bussen imorgon för läxan (y), maybe ta me tavlan o sitta på biblioteket imorron (y) och sen fiolen,, tja jag får säga att jag haft fullt upp helt enkelt ^^

Fixat! ;D

Nu verkligen soova,... zzz

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0