Lång dag, möte och chill :), 26 augusti

God kväll ^^

Idag var det tisdag hörrni och för min del och de flesta i min klass också för den delen betyder det jobbig dag -.-
Vi började dock med lär där vi fick lära oss att man skall plugga så som man övar inför en t.ex pianokonsert. Resultatet blir ju mkt bättre om man övar lite flera dagar på förhand än om man övar hela sista kvällen. Det är nog sant, alla som spelar instrument borde nog hålla med?! :)

Klokt sagt iaf :) Ska väl försöka att följa det med både skolan och fiolen ^^

Därefter hade vi dubbel matte -.- Usch, jag o nette höll på att få släpp på dom där blandningsuppgifterna! Och jag fattar dom inte riktigt än ^^ bägare hit och bägare dit ^^ Nej fy :) tacka vet jag it, gympa och lär = mina nuvarande favoritämnen :)

Efter den plågan hade vi iaf lunch (y) följt av It (y) :) Vi fick inte reda på provresultaten men vi ska få reda på det imorgon iaf (y) :D Vi gick igenom en massa funktioner med Word som jag inte vetat fanns :O haha så lärorikt och kul :)

Sen hade vi en lek psykologi,och den va helt okej faktiskt :) Jag förstod nog det mesta :P Efter denna timme skyndade jag, julia och jessica oss och köpte mellanmålskuponger och åt snabbt mellanmål :) Eftersom när vi suttit nån minut frågar julia när vi börjar? Jag: 10 i. Julia: det är den ju nu :O

Hehe men vi hann nog itid :) det var dock smock i hörsalen men två snälla pojkar flytta in så vi kunde sitta bredvid varandra (y) :D

Där fick vi iaf info om externa kurser :), ska skrapa ihop 1 iaf har jag tänkt ;D

Sen hade vi dubbel hissa. Pratade om borgarna i städerna och deras stank och skomakare hit och dit typ :P Rätt intressant :)

För er som inte går/gått lusse och tror att det är svårt så är de inte de :P Okej jag har inte haft något prov förutom It så det är jag lite nervös över men självaskolarbetet är inte tungt :)

Man har några ämnen i taget som man koncentrerar sig på och sen har man prov på dom o så byter man :)
Det enda jag skulle vilja ha är praktik, men men nått saknas ju ialla skolor har jag försått så :P

Efter skolan skynda jag mig till bussen, men fick ändå vänta över 10 min -.- Satt bredvid min dagis/lågstadie kompis elin och pratade med henne :) Trevligttrevligt :)

Hemma var jag vid 5, jag åt middag, bytte om och bytte cykeln mot moppen :) Körde till Godby centrum och hade möte med Sonja och Mickis :) Jag och mickis ska va duktiga och jobba nu (y) :D Hihi :P

Efter mötet stod vi säkert lika länge och pratade utanför jag o mickis ^^

Sen körde jag hem och var hemma kvart över 7. Då satte jag mig vid datorn, fixade om lite på bloggen (y) och satte in lite bomarsundsbilder bl.a. :) Sen skicka jag lite Torquay bilder till Jensku och efter det hoppade jag i duschen :)

Därefter åt jag lite och läste på psykologin :) Efter det övade jag på fiolläxan (y) :P

Nu ska jag precis borsta tänderna och hoppa i sängen :D

Har dock kort dag imorgon (Y) 9.45-12.40 :) trevligt :P Ska dock försöka prata med min studiehandledare om spanskan :)

Har bara dubbel IT och en psykka imorgon, sooft! Me like ;)

good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0