Hemma slö dag & bomarsund, 5 augusti

Denna dag var en slö dag. Jag vaknade vid 1 (A) gick upp och åt frukost, packade upp endel, läste i gamla tidningar (det tog mkt tid xD) och satt vid datorn,kollade facebook, bdb osv. Satan jag kan inte fara på finska reunion partyt iaf :( det börjar halv 7 okej, men på en fredag! Jag hinner inte dit och mamma vill inte att jag ska missa en hel dag iskolan nu såhär i början så :/ hade varit kul att träffa alla. Ska se till att träffa nån snart iaf :)

Sen hipp som happ var det middag. Efter middagen övade jag och Sofi inför Bomarsundsdagarna och sen lite senare på  kvällen åkte vi till Bomarsund för att öva med dansarna. Övningen gick nog helt bra och efteråt åkte vi till Prästö för att pappa skulle prata med Anne, sen prejade vi Berglund på vägen hem för att prata med honom också ^^

Jo just de, på lördag & söndag halv 2 båda dagarna skall jag spela på bomarsundsdagarna och på söndag även sitta och sälja biljetter ^^ Japp så där kommer jag tillbringa inkommande helg :)

Btw så börjar jag skolan om 1vecka och 1 dag! Uss.... Det känns som att sommaren har flytit iväg för mig. Även fast jag har hunnit med mycket känns det ändå som att jag skulle behöva mer tid, för att t.ex göra allt jag hade tänkt gör hemma ^^


Jag hade iaf en underbar vecka i Schweiz & Rotterdam :)


Imorgon blir det väl stan och fixa med doppresent o lite annat. Näej nu ska jag försöka sova så jag orkar stiga upp i tid imorgon! :D

Jag vet, mkt kort inlägg men det hände i princip inget idag, jo jag snackade med Ina på msn :) kul att nån saknat mig iaf :) måste träffa henne någon dag nu snart :D <3 Nån annan som vill träffas så är det bara att höra av sig :P

Goooood Naaaatttt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0