Härligt lugn lördag :D, 16 augusti

Idag vaknade jag först vid 8 :O, somna om, sen vid 10 :O, 11 :O 12 :O me lyckades alltid somna om :D Sen vakna jag vid halv 2 :O hehe ^^ Så steg upp då och åt frukost, läste tidningen och sedan städade och organiserade jag min garderob (y) Det blev riktigt bra, för stunden iaf. Därefter plockade jag lite saker på rätta platser från golvet (fast det är 1000saker kvar xD)

Jo varför jag kunde sova så länge idag var för att mamma, pappa o sofi åkte tidigt imorse till åbo med flyttlasset och de kommer inte hem förrän vid midnatt ikväll typ så har ingen som tjatar, nojsar eller nått hela dagen. Underbart :D

Kollade mejlen för en stund sen och hade bl.a. fått en mejl från cim med ett "häftigt test" som absolut skulle ge resultat. Jo tjena tänkte jag men gjorde det iaf. Ja nån annan kanske gjort det men om inte så går det ut på att först skriva namn på pers av andra könet, o sen vänner/medlemmar och några låtnamn., När man skrivit ner det så fick man betydelsen. Och shit vad chockad jag blev på en :O Jag hade skrivit låten första gången och tja namnet som den låten parades ihop med var lite rätt skrämmande resultat faktiskt! :O Heh,

Jo nu är klockan redan 17 :P, hehe dagen har jag sovit bort ^^ Borde renskriva hissa och fixa inför dopet men det har inte blivit av än. Måste göra det ikväll!! :)



Jo vad flummigt jag skrev tidigare idag :P heh men orkar inte ändra det nu ^^

Iaf så åt jag middag sen vid 6 tiden och senare tog jag mig tid att fixa på doppresenten. I hela 4h faktiskt! :O Jodå, det är en doptavla som jag håller på att brodera så det tar rätt lång tid :) Och om en vecka så har ju dopet varit så jag börjar känna mig lite smått stressad, menmen har hunnit en bra bit nu iaf :P

Haha jag vet att min lördag kväll låter patetisk men jag är inte på humör att fara ut nånstans lr nått heller o så måsta jag faktiskt ta itu med presenten så :)

Nu är klockan just tolv och jag har tänkt gå o sova så att jag sen på måndag morgon orkar upp igen vid 6! Jopp jag börjar måndagmorgnar kl 8! Hoppas jag får sovmorgon nån annan period på måndagar ^^ Har inte skrivt över resten av schemana från studieguiden så :P

Men på onsdagar, mitt i veckan så börjar jag iaf 9.45 och slutar 12.40 :D Så det är ju iaf skönt :)

Fast  mina första timmar på måndagar är ju IT så det är rätt soft ändå :P Hissa sku va duktigt mkt jobbigare eftersom man då måste anteckna hela tiden ^^

Nog om det, nu är det sängen som gäller för imorgon har jag fullt upp! :P

God natt :), och vad snäll och kommentera om du läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0