Första dagen på veckan, igen :) 25 augusti

Måndag morgon -.- men den gick förvånansvärt bra måste jag säga (y) :) Inte ett enda missöde. Så det kom senare på dagen istället xP

Morgonen började som sagt bra och jag tog mig ut till bussen i tid :D

Kom till skolan runt kvart i 8 och kort därefter kom Nette och Julia också så vi gick till Itn :P Först var vi i klassen=(datasalen som vi har timme i) och Dan gick igenom lite om word inställningar :) Sen en kort 5 min paus och därefter förflyttade vi oss till en annan datasalen för att skriva ett delprov till datakörkortet. Det gick nog hyvä (y) förutom att jag ehm glömde att packa upp filerna på sista uppgiften så heh den blev nog fel räknad men annars gick det nog bara bra tror jag :)

Efter ITn hade vi dubbel psykologi, suck .-.- det är periodes hatämne, helt seriöst. Jag vet, jag tycker nog att det är intressant men jag tkr inte att marcus är intressant att lyssna på så ja, timmarna är bara långtråkiga...

Sen hade vi lunch :) Idag var det ris & Kycklinggryta med curry, det smaka nog rätt bra :P

Därefter hade jag en timme hål! så jag satt med Emma och Selinda och pratade och försökte läxa lite på hissan som vi hade timmen efter ^^ Måste säga att det var en konstig timme, jag kom varken ihåg så mkt från förra gången som jag brukar lr fick in särskilt mkt in i huvudet :S

Ja tur att det bara var en lektion :) Sista timmen för dagen var matte och det slira lite xP Tjaa ni kan ju fråga nette ^^ det var inte riktigt min dag idag precis ^^

Fast ännu mindre jeffes helg :/ jag beklagar verkligen sorgen! <3  för rasmus också såklart! <3 hoppas sen att du jeffe får reda på hur det är med K i Frankrike :/  Jag finns här ifall du behöver mig! <3

Efter skolan sen gick jag med Julia till bussplan där jag träffade elina :D <3 Du det blir nog hyvä för oss att bo istan tillsammans ;D

Tog bussen till Godby och handlade med mamma och sen hem, satte på datorn, middag och sen här nu igen då :)

Har precis gjort matteläxan, lr det jag kunde av den :P och skall snart ta itu med hissan och borde hinna med psykologin också men får se hur det går med den saken sen :)

Jo vet inte om jag skrev det igår men min syster (&ewe) flyttade i lördags till Åbo för att studera.
Skulle jag säga att jag kommer sakna dig hela tiden skulle jag ljuga men det är klart att jag kommer sakna dig vissa stunder ändå (: <3

Nu göra någge vettigert ^^ (haha nej sådär brukar jag inte prata/skriva hahaha men ändå ;D)

Cya!



Det är väldigt effektivt att sätta sig vid tvn om man vill att kvällen skall gå! Även fast det var bara dåliga program och att jag blev att se på tecknade Sune, haha så gick kvällen jäkligt snabbt! Runt 7 kanske jag satte på tvn och fort som sjutton var klockan 9 :O Heh det var ju meningen att jag skulle renskriva hissan under tiden (A) ja jag renskrev väl kanske ½ sida iaf ;D hehe

Är riktigt trött idag så skall snart gå och lägga mig och läsa på hissan från boken, äsch borde läsa psykologi också men :/

Till sist tänkte jag idag skriva några rader till mina vänner Jennifer & Rasmus som precis nyligen förlorat någon när stående mkt oväntat och för det första skall jag säga att jag djupt beklagar sorgen :/

det är inte lätt när något plötsligt händer som rubbar familjekretsen. Helt plötsligt försvann någon helt oväntat. det är då inte lätt att vara stark och ni behöver heller inte försöka visa de. Nu är en tid som är mkt sorgsen och ledsam för er, ta då vara på er vänner och familjen. Låt dem hjälpa er och finnas där för er för ni kmr inte besvära dem, de blir bara glada över att få kunna hjälpa er. Slutligen: sköt om er, och framför allt varandra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0