förbannat trög dator! o sen äntligen update av helgen 29-31 augusti

Goddagens, lr snarare god kväll :)

Sitter och håller på och bli galen på datorn! Den är så förbannat tröög! måste göra nått åt den nu snart!

Ska bara skriva lite här och sen stänga av fanskapet! Eller nej, jag ska defragmentera den och hoppas på att den iaf blir lite bättre av de! :) Nej det här går inte! jag skriver 20 ord men först efter 1min så kommer dom fram :O Nej fy det här orkar jag inte med, god natt!! skriver mer imorgon sen :)



Yes nu denna dag, söndag så funkar datorn nästan normalt igen! (Y) halleluja :D haha så nu update av helgen ^^

Fredag

När jag vaknade så regnade så jag klädde på mig, fixa mig och åt frukost och sen väckte jag mamma (A) jag behövde ju ha skjuss :P så det blev lite dötid eftersom det ju bara tar nån minut med bil till busshållplatsen men det ledde till att jag fick med allt jag behövde denna morgon! (y) :)

Började alltså åtta -.- med dubbel hissa! Vissa kanske tkr det låter trisst men inte jag :D Efter hissan hade vi gympa, det vär däremot jobbigare! Det dugga lite men vi jogga först till badhusberget och körde ruscher upp för backen :O Heh det märktes att konditionen inte va på topp ^^ Sen jogga vi motionsslingan ner till grusplan vid Islandia där det var meningen att vi sku köra boboll, det var fina pölar på planen kan jag berätta! Vi började iaf med att kasta och sen spela vi varsin innerunda (jag hann inte slå, men jag suger så de va väl lika bra ;))  och sen började det regna mer så vi fick jogga tillbaka :P

Vid hade så mkt som en halv timme på oss idag :O Det är bara att tacka o ta emot för det lär inte hända flera ggr ^^
Vid lunchen sen hade vi en minst sagt ovanlig disskussion om allt från klassfest till ja va de nu hette nått spec iaf kan jag lugnt påstå :)

Efter lunchen hade vi IT och sen hade jag en timme hål så jag satt vid en dator o slöa och sen dagens sista timme = matte! Och eftersom vi fortfarande höll på med potenser var jag o nette igen genier (Y) :D

Vi slutade sen ca halv 2 och vi var ett rätt stort gäng som gick ner mot stan, först lämna vi av nayab o selinda vid bussarna och sen påväg till Zic zac stötte jag på bodil, lr rättare sagt hon på mig för jag såg henne inte ens, iaf så pratade jag med henne en stund och hon ska nu flytta! Alla bara flyttar ju, jag vill också :D lr nja njäe inte egentligen men ändå :P

Om nu Bodil skulle läsa det här så hoppas jag att du får det bra och lycka till i Helsingborg! (y) Och laga dit hem till nyår :P Du får inte svika traditionerna  ;D haha :)

När jag sagt hej då till henne gick vi då som sagt till Zic Zac o dubbelrean, vilket märktes för det var mkt urplockat men jag hittade ett bara ljusa snygga Levis jeans för 25,50 som jag köpte :D

Sen kom nettes kille o annat folk som hon gick med o jennifer & julia gick till bussen och jag, som måsta vänta 1h till gick först till Mb för att kolla vilken databok jag vill ha ifall åsa inte hittar sin o så köpte jag pennor :) Därefter gick jag in på Sittkoff, stötte på jenny o gick till kalmers o köpte en film och ett par hörlurar! :P

Sen begav jag mig till magasin o köpte lösgodis och sen till bibban och därefter till bussen :)

Jo jag vet jag slösade en del ^^ men nästan bara på nyttiga saker iaf (A)

Bussen gick 16.05 o tjugo före 5 var jag vid hållplatsen och började gå hemåt i möte med pappa som kom rätt snabbt :)

Hem, slängde av mig alla grejjer och sen middag :D

Sedan började jag städa lite och sen blev det att hela kvällen kolla på finnkampen! Go Suomi! :D
När den hade avslutats för kvällen var jag på datorn en stund men blev förbannad (läs ovan) defragmentera den och gick o la mig :)

Lördag

Jag hade klockan att ringa vid halv 11 men vaknade vid 10 och gick upp först sen när klockan ringde ^^ Gick upp, åt frukost och klädde på mig och fixade mig o sen skjussa pappa mig till Godbyhallen :)

Gick in till hallen där killarna spela, träffa Kim och sen kom Cissie så jag gick o satte mig med henne o jessica i kafét :)
Vi skulle ju ha möte där med nicke kl 12 men deras match blev utdragen en timme så det blev att sitta där o vänta ^^

Sen kom han då och vi pratade en stund om säsongens lag, träningstider osv., Tyvärr kom ju inte så många så. Men såhär är träningarna just nu (ändringar kan ske) från NU på måndag! :)

Mån:

16-17 = POJKAR 95-93
18-19.30= FLICKOR -92 (gamla laget) + damer
sen herrträning resten av kvällen ^^

Tors:

16-17.30 = POJKAR & FLICKOR 95-93
17.30-18.45=FLICKOR 92 + dam
efter det herrträning då ^^

Så ser det ut! det är viktigt att alla som vill spela ihöst också kommer på träning redan från på måndag! Om ni spelat förut och inte tänker denna säsong är det också bra att ni meddelar detta! :)

Efter mötet väntade jag först med Cissie & Jessica, o sen med vickan, elin & emil :D
När de sedan fått skjuss hem så gick jag ner till mattssons och snackade med carro :) <3 Köpte en milkshake så carro fick nått o göra ^^ och sen kanske ½ timme senare ringde pappa så då gick jag till neste o åkte hem :P

Väl hemma började jag att städa badrummet (behövdes verkligen) och hann med spegeln o handfatet och tänkte ta ut mattorna när regnet öste ner -.- så jag plockade bland gamla schampoflaskor och tvättade ur en massa sånt och sen bänkade vi oss för att se på finnkampen igen (y) Jag pappa o svante då eftersom morsan är bortrest ihelgen :)
Efter att ha sett på finnkampen i 2 dagar så saknar jag friidrotten måste jag säga :/ menmen, Finland vann på herr sidan med över 20 poäng! (Y)! Medan damerna tyvärr förlorade men med bara ca 10p! Förbättring! :P
Så gick min lördagskväll ^^
Därefter satte jag mig vid datorn för att skriva tänkte jag men pyttsan, det var lika trögt som dagen innan -.-
så jag började rensa en del,tog bort en massa spel och skit och gjorde diskrensning och fick bort 3gb! :)

Vid lite över 12 lade jag mig för att sova,... zzzzz

Söndag

Även fast jag då lade mig vid 12 så vaknade jag halv 9 :O Och kunde inte somna om -.- vid halv 10 gav jag mig och steg upp och började rensa i badrummet, hittade bl.a. en reservnyckel till lägenheten (y) haha o en massa gamla jourscheman från ghs tiden också :P

Sen efter frukost satte jag mig här igen :) Borde ha pluggat nått före ihelgen men jag får väl ta itu med det ikväll ^^
Idag är datorn btw lite bättre och jag håller fortfarande på att avinstallerar spel jag glömt att jag hade på datorn :O haha o gammal musik som jag inte lyssnar på men har på skivor o sånt :p

Ska fortsätta med det och sen ut en stund och sen borde jag städa klart -.- och mitt rum också -.- jaja, skriver väl lite senare om jag nu alls ska få nått gjort ;D

Ha de bra!


Nu är det söndag kväll och helgen är slut, så även sommaren enligt månaderna för imorgon är det september och de betyder att vi har träning imorgon :D Jippie :)

Jo vad har jag fördrivit kvällen med då, tja dator, lite läxor, musik och tänkt.. alldeles för mkt egentligen :/  med förhoppning om en ljusare morgondag säger jag god natt! En kommentar vore trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0